Måndag

Kom precis hem. Har varit på skolan en snabb sväng och berättat att jag inte vara där idag, pga att jag ska hålla koll på Steven idag.
Lämnade in mina praktikpapper och hämtade regnkläderna, sen hoppade jag in i bilen och så körde Fredrik hem mig igen.
Blir ensam hela dagen, Fredrik ska jobba dag nu när jakten dragit igång, för Kjell (som annars jobbar dag) ska jaga älg så Fredrik får passa på att jobba dag..

Steven verkar må bättre idag. Han verkar inte dregla nå speciellt mycket, slickar sig bara ganska mycket om munnen, och det ser lite svullet ut kring läpparna på honom. Men klart att de kan ha blivit lite irriterat när jag torkade munnen på honom igår med papper och handdukar.
Han är ännu lite slö, men mycket piggare!
Känns väldigt skönt!
Men vågar ändå inte lämna honom ensam hemma idag. Vill ha koll på honom..

Nå väl, nu kollar jag på nyheterna, så ska fortsätta med de.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0