Måndag

Ja då var man hemma igen då.
Vaknade 7, sminkade mig osv, sen åkte vi iväg och jag hoppade på bussen.
När jag nästan är framme vid skolan, skulle börja gå över tågspåret, då kommer det två killar och säger att det inte är någon skola.
"Whöööt?!" var typ de första jag sa.
Visade sig att de är studiedag idag.
Ja, det var ju bra att man fått veta de! Då vaknade jag helt i onödan idag.
Jaja, då hinner jag kanske göra nå nytta här hemma istället. Tänkte att jag skulle skrubba klart toaletten, har inte blivit av i helgen. Men nu jävlar! Är ju inte mycket kvar att städa där, typ torka väggar, tak och golv, sen skrubba handfatet och toalettstolen, sen rengöra tvättmaskinen. Typ ta ur filtret och rengöra där lite osv :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0