Måndag

Usch vad seg den här dagen har varit!
När jag kom till skolan så såg jag att jag inte hade något förrän efter lunch! Men vad hade vi då? Ja typ ingenting, endast en lektion på 1 timme och 45 minuter, för min del i alla fall. Kändes jävligt onödigt att vara på skolan då!
Men men, fick ju min närvaro i alla fall! :)

Imorgon blir det typ samma sak för mig, så jag får se om jag orkar fara till skolan imorgon. Känns inte så lockande om jag ska sitta där och dega hela jävla dagen igen. Om de är bra väder, då kan jag fara till skolan, för då tar jag med mig Steven.
Men med min tur så blir det regn imorgon.. :(

Aja. Nu blir det att läsa lite bloggar, sen ska jag kramas med Fredrik lite innan han sticker iväg och fortsätter jobba!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0