Lördag

Först och främst svar till Sara som kommenterade, : du hade inte länkat till någon blogg eller så, så jag får svara här :)
Jag har planer på att använda Steven (flaten) till spår/eftersök inom jakt. Men man får se hur de blir med den saken :)
Annars har jag börjat bli sugen på att börja med agility :) Håller på nu och tränar lydnad för fullt, så man får se hur de blir :)


Nu på morgonen när vi vaknade så var strömmen totalt gone.. Kylskåpet och allt var varmt..
Ingen säkring hade heller gått, så fattar inte varför strömmen gått.. Grannarna hade sin ström kvar.. :S

Aja, men nu är strömmen tillbaka, skönt de!

Blir snart att åka till Haparanda. Är egentligen meningen att jag ska kl: 14.00 befinna mig på Vitheden och spåra med valpkursen, men jag känner att jag inte orkar.
Är så förbannat less på Vitheden eftersom vi är där hela tiden med skolan när vi är med röjsåg/motorsåg osv, så jag vill inte dit igen. Sen så är det dåligt väder och jag har inga stövlar. Så att gå med blöta skor i 4 timmar känns inte heller så lockande!

Så Steven får nöja sig med lite klicker senare idag :) Ska anmäla mig nästa vår till kurser. Dem har ju inga inomhuslokaler, som jag uppfattat, så vi får vänta till våren med att börja träna.
När jag får körkort kanske jag anmäler mig till lydnadskurser och agility i Haparanda. Men man får se hur de blir, och hur mycket tid man har när jag har skolan.

Nej, nu ska jag ta och duscha eller nå, orkade inte göra de hos mamma igår.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0