Lördag

Idag känner jag mig lite bättre. Har knarkat nässpray, varm nyponsoppa, Treo och hostmedicin. Får hoppas på att jag hinner bli bättre innan måndag så jag kan fara till skolan!

Igår fick jag lite oväntat besök, lillasyster Ronja. Hon ville av någon anledning inte åka till mamma, och helt plötsligt så ringde hon en signal, och när jag ringde upp henne så hade hon hoppat av bussen i Sangis, så det var bara att åka och hämta henne.
Får se hur man gör med henne idag, jag ville egentligen inte ha henne hit eftersom jag är sjuk.

Var nyss här i Björkfors, i slakthuset och kollade på när dem flådde en älgko.. fan vad ballt det såg ut! Blir nu ännu mer sugen på att hålla på med jakt.
Ska fixa uppskjutningen snart, och börja träna spår med Steven så får man se om det kanske blir att jaga inom några år.

Aja. Nu ska jag ta och snyta mig och sen ta och läsa lite bloggar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0