Kväll

Nu är vi tillbaka från Granån. Har varit där och ätit pizza.. Har blivit ganska mycket på senaste tiden, måste dra in på de!
Har även övningskört, nu tycker jag att växlingen funkar bra! Jag är inte alls osäker nå mer på hur jag ska göra när jag växlar. Men är fortfarade lite svårt när jag ska ta mig iväg när jag ska köra ut på vägen och det är en liten backe, men träning träning!
Fick även med några kilo älgkalvs kött när vi åkte från Granån :)

Misse har även dött idag.. Hon blev överkörd. Fredrik hittade henne.

Sitter just nu och sms:ar med mamsen min :) Ska hämta mitt akvarium som jag lämnat där, och ta mina slamsugare från hennes akvarium! Saknar min slajmis, den är så fin!
Sen måste jag fixa ett större akvarium när jag har råd! För jag vill att min slajmis ska må bra och bli stor och stark! haha.

Typ en sån är de! Fin va?!
Mamma däremot tycker dem är äckliga och vill bli av med dem :p haha.

Nej, nu blev jag så inne i fiskar, ska gå in på blocket och kolla efter lite akvarium :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0