Hmm..

Ligger här i soffan med datorn på magen och funderar på om jag ska titta på lite True blood, eller om jag ska gå och sova..
Är ett svårt val, eftersom jag ska upp imorgon, och mest troligt de i onödan.
Vi har IV imorgon, och jag har valt körkort än en gång, eftersom det inte blev några lektioner förra året, så jag pratade med Anders på skolan om de och han gav mig klartecken på att det var OK.
Men då jag inte varit på skolan idag så vet jag inte om det blir något körkort imorgon. Men jag får helt enkelt ta och pallra mig dit och sen sitta där och sega till 12.40 ifall de nu inte är någon lektion..
Hoppas det är bra väder imorgon, för då kan Steven få komma med till skolan!

Ja, de här var det sista från mig för idag! godnatt


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0