Hemma igen

Så ja,  nu är vi tillbaka igen. Eller ja, vi har varit det ett tag..
Var i Happis just någongång efter 12 snåret. Då blev det raka vägen till Rusta, köpa dammsugarpåsar, men blev en massa annat också! Som vanligt. Men den här gången var det inte jag som plockade åt mig saker!!
Snusgrossen, en stock med Knox ;)
Apoteket - Fredrik skulle ha nässpray. (jag har lyckats smitta honom! :D )
Djurmagazinet - Foder åt Felix och ett stort ben åt Steven.
Åt på Frasses snabbt. Hem till mamma.
Efter att ha pratat med mamma ett tag åkte vi till ICA och handlade lite, sen så åkte vi hem på direkten.
Så därför har jag inte hört av mig till någon när vi var i Happis, det var bara en snabbvisit!
Vi hade så bråttom hem för Fredriks kompis skulle komma och hälsa på .

Och visst har vi besök nu! Fredrik och Tobbe sitter och tittar på youtube med Fredriks dator :p
Men nästa gång jag kommer till Happis, då ska det inte vara så här stressigt, så då kan jag höra av mig till folk!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Aa, läste det här :) gör så :D

2009-09-20 @ 14:51:48
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0