GALEN!!

Jag blir seriöst galen!
Det är en fluga som håller på och flyger omkring här.. När jag ser på tv så börjar den så klart att promenera runt på tv:n så att man sitter och fokuserar på den istället för på tv:n!!
Och nu när jag sitter vid datorn så kommer den hela tiden flygande och ska sätta sig på min arm/axel osv. Den har till och med en gång flygit in i mitt öga.
Jävla parasiter de där. Det är en sak som får mig att längta till vintern, alla dessa irriterande små jävlar går och sover!

Nej, nu ska jag ta ut hundarna och ta fram posten, det var nyss en bil här som stannade till, så antar att de var postbilen. Men konstigt egentligen, för posten brukar komma mellan 12-14?!


Uppdatering:

Fanns inte någon jävla post där inte. Nu var det någon IGEN som ska köra in på våran infart, jag vet de, för jag hör gruset under däcken, och på vägen utanför huset finns det inget grus!
så inte fanns det någon post där inte. Och hundarna började skälla i onödan.
Fan vad irriterande.
Tänker först och främst på hundarna, för dem stressar upp sig i onödan. Dem tror ju för fan att de är någon som ska komma hit och hälsa på.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0