Fredag

Äntligen fredag! Skönt!

Höll på att försova mig idag igen, men jag hann! :D *klappa mig på huvudet*
Stoppade mobilen att ringa 05.45 så att jag skulle hinna duscha, men jag vile znoosa lite, och då somnade jag om! Men då hade jag turen att Fredrik ringde mig 06.55 och då blev det att kasta på sig kläderna, gav Felix och katterna mat, stoppade mat åt Steven i en påse, på med jackan och Steven i koppel, och så småsprang vi till bussen :p
Hade kunnat få skjuts, men jag valde att gå istället :) Gick till busshållsplatsen i Björkfors, tog typ 20 minuter att gå :p haha.

På skolan så hade vi IV! Tur de, för annars hade jag dött av att sitta och göra ingenting :p Hade då körkortslektion, gick igenom lite, som jag redan lyssnat på förra hösten när jag valde körkort (första och enda lektionen vi hade förra hösten).
Stannade efteråt och pratade med Janne. Han sa att han ska fixa riskettan till v.45! Så då har jag en månad på mig att lära mig att köra, och fixa manöverprovet, halkbana osv!
Då kanske man har körkortet i handen i november! Hur nice är inte de?!

Slutade 9, så jag ringde Fredrik, och jag hade tur! Dem skulle inte och flytta skotarn, så han kunde komma och hämta mig :)
Medans jag väntade så lekte jag och Steven där på "skolgården" :) hehe. Kastade pinnar och tränade han att gå in i hundkojan. Han tycker ännu att det är lite obehagligt att gå igenom luckan, men det börjar gå bättre nu! Med lite Frollic så lyckas man få han att göra nästan vad man vill! haha.

Idag blir det att ta det lite lugnt, har sådan hemskt mensvärk.. :(
Men till kvällen ska jag ut och övningsköra! :)

Kommentarer
Postat av: Leia

God dag!

Hoppas du får en fin fredag! =)

2009-09-25 @ 14:17:11
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-25 @ 15:37:06
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0