Fredag

Herregud, det är fredag, jag är ledig och är redan vaken! Har vaknat redan 07.10.
Kanske var för att jag visste att Kissie skulle vara med i VAKNA! med the voice idag 07.15, och jag ville se de! Brukar (när jag hinner) så på Vakna! , men det är inte ofta man hinner.

Så nu sitter jag och ser på de. Kissie sitter där, och hon verkar inte alls vara så dryg som i bloggen. Visst, hon har flera gånger sagt att det är ett slags "rollspel", vissa saker kan jag sitta och skratta åt, men andra saker blir jag så arg över. Man kan bara inte låta bli. Men det är nog för att man inte träffat henne/känner henne i verkligheten.

Aja. Idag då? Händer typ inget, ska sitta och ojja mig och oroa mig.. Det är de jag har gjort de senaste 4 dagarna. Herregud, det kan väl inte vara så? NEJ, det får de inte vara..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0