Dusch, nu sängen.

Har suttit och sett på Twilight med Fredrik :) Andra gången vi ser den, och den var lika bra den här gången! Längtar verkligen tills New moon kommer på bio!!

Nyss dushade jag, ska bar föna håret och så ska jag gå och lägga mig i sängen, för imorgon blir det skola för mig! Har en del att ta igen i Samhälls. Skönt att jag inte behöver börja direkt imorgon när jag anländer i Kalix med bussen, såg på schemat idag att det är matte på morgonen, och de har ju inte jag så!

Aja, nu fönen!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: carita

åh,twilight! blir fan aldrig less den.så jävla underbar! fan vad man känner att man har ointressant liv när man ser den:p

2009-09-08 @ 02:34:52
Postat av: Mia

Ja usch! ;/ Fick virus på min bärbara dator igår, trots virusskydd.. O den vill inte omformatera sig, det kommer upp ERROR.. Så henkes brorsa får försöka fixa det, annars måste jag lämna in den på Dona.. ;o

2009-09-08 @ 07:11:00
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0