didido.. :)

Sara - lite "klippte jag navelsträngen" ;) Jag flyttade ca 4 mil (?) från min mamma och syskon :) tyckte att de ändå var en hyffsad början :)
Om du läst tidigare i min blogg, så bor jag med min pojkvän i ett litet hus :) Så jag får lära mig att ta hand om mig själv osv, och då är inte mamma långt ifrån om något skulle gå snett :) hehe. Men jag klarar mig fint :)
Ja, jag känner mig väldigt peppad till bra betyg! Får hoppas då att mina räcker till att komma in där du skrev! eller på något liknande ställe :)





Har nyss kommit hem från Granån :) For med Fredrik dit när han skulle hälsa på Emilia :) Guuud så brun hon hade blivit! Riktigt avundsjuk är jag! :O
Hon hade till och med varit så snäll och tänkt på mig! Fick en Christina Aguilera parfym av henne :') Fick mig nästan en tår i ögat :')

Börjar känna mig mycket bättre inombords!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo har läst att du bor tillsammans med Fredrik och era djur i ett hus i Kalix..



Nåjan, kanske ses och hörs på någon tävling framöver då jag själv tävlar med hundarna!



Lycka till med betygen och skolan! och kom ihåg att det lönar sig att kämpa fast än det kan vara tungt ibland speciellt sista året.



Mvh

2009-09-05 @ 23:47:09

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0