chogga chogga..

Alltså vad är det för fel på Blogg.se?
Jag kan inte se in i mitt arkiv eller se om jag fått några kommentarer. Börjar i ärlighetens namn att bli fruktansvärt less på de här nu!!

Ja vad har hänt sen jag skrev sist?
Tog en "powernap" på 2 timmar, sen kom Fredrik hem och hämtade mig. Åkte då till Granån och åt middag. Potatisgratäng med nå kött och grönsaker. Var väldigt gott.
Efter middagen slog vi ner våra feta rövar i soffan och såg sista perioden i Sverige - Ryssland matchen. Sverige vann så klart! ;)
Var riktigt inne när det blev förlängning och straffar ;p

Aja. Nu sitter jag och funderar på om man ska gå och sova.. Tror att jag kommer att sova skitgott inatt! Kommer nog inte vakna en enda gång i natt, förhoppningsvis!
Vaknar annars 178 gånger per natt..
-Fredrik armbågar mig i huvudet,
-Felix slickar på mina fötter,
-Fredrik snor mitt täcke,
-Felix lägger sig mellan mina fötter och hans päls kittlas,
-Fredrik trycker upp mig mot väggen osv..
-En lastbil kör förbi och de låter som fan..

Ja, de är en massa saker som gör att jag vaknar så ofta.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0