Ahhh..

Orkar fan inte bli sjuk! Så enkelt är de! Helvete också.
Har försökt med allt nu, dricka varm choklad, Thé, halstabletter osv. Ingenting hjälper, så nog är det den där jävla halsflussen som har kommit nu! Det kan jag garantera.
Då blir det läkarn imorgon och då ska jag fan inte ge mig förrän jag fått en remiss till Sunderbyn så att jag får operera bort halsmandlarna! För nu är jag så satans less på att vara sjuk flera gånger per år!

Fan får jag inte operare bort halsmandlarna, då tar jag för fan och super mig full, ger Fredrik kökskniven och så får han skära bort dem. Så enkelt är de. För jag vill inte ha kvar dem nå mer!!

Nu är jag väldigt arg och less.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0