090907

Jag har väldigt tråkigt.
Hundarna ligger och sover, Steven passar på och myser för fullt när han får ligga i soffan ;p haha. Bara inte Fredrik får för sig att läsa min blogg helt plötsligt nu så han läser detta :D HAHA!

Har nu börjat tänka på att, när vi skaffar en ny soffa, då ska Steven absolut inte vara i soffan. Men då ska jag fixa någon gammal fin fotölj åt honom :) Då kan han ligga och mysa i den!

Funderar på om jag ska sätta igång Fredriks dator och se på film.. :p Vill se Twilight igen ;p
Jo, det ska jag göra. Men jag tror att filmen är på min lösa hårddisk, så jag måste ringa Fredrik och höra hur jag ska göra för att kunna se på filmen :D Otekniskt som jag är!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi hade virusskydd men ändå kom det där trojan-viruset igenom i lördags.. ;<

2009-09-07 @ 17:15:35
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0