Torsdag

Godmorgon.

Usch vilket tråkigt väder det är ute!
Vaknade 9.30 då jag ställt alarmet. Blev inte att sova länge i sängen för jag somnade på soffan..
Har redan varit ute med hundarna, matat firrarna och duschat, hur skönt som helst!

Vet inte varför, men av någon anledning så var Gaybloggaren Amir med i min dröm i natt, kom inte ihåg varför. Kom på det när jag stor i duschen, och då fick jag en idé.
Jag går ju som sagt på Naturbruksgymnasiet, och hur coolt skulle det inte vara om det kom upp några kändisbloggare som skulle se hur VI bor, och hur VI på Naturbruksgymnasiet kommer att jobba?
Visst, det kan hända att det blir lite skitsnack på deras bloggar om skolan osv, man vet ju aldrig.
Dem är ju vana vid att gå i högklackat, leggins, ja allt. Inget skit under naglarna osv.
Kan ni se framför er att Alexandra (Kissie) skulle stå och hålla på med en motorsåg? Eller sitta i en skotare?!
Jag fick den bilden i huvudet och började skratta för mig själv. haha.
Det skulle vara en upplevelse!
Vad tycker ni? Skulle inte det vara en rolig idé? Inget är omöjligt!

Ska nu ta och börja fixa mig lite så att jag slipper börja stressa i sista sekunden innan Fredrik kommer och hämtar mig innan körlektionen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0