Sur

Jag får göra det som en kvinna är till för att göra, diska, städa, laga mat, baka och föda barn. Nej, inte föda barn, för Fredrik vill inte ha några. Men allt annat.
JAG gnällade om att JAG hade tråkigt och ville börja med väggarna. Hur slutar det? Jo jag står och får vatten över hela mig när jag ska diska för jag plaskar onödigt hårt för att jag är arg, och Fredrik står och håller på med ena väggen i hallen.
Visst, hallen går framåt, men jag ville ju ha något att göra, inte den där jävla disken. Jag pallar snart inte mer.

Jag VÄGRAR vara den som måste sköta hushållet helt själv, vara den som bara lagar maten osv. Jag HATAR att städa upp efter andra och mig själv. Laga mat är TRÅKIGT för jag kan inte göra så många maträtter och kokboken suger pitt. Det står inte ens vad man kan göra av älgkött.. Jävla stockholmarbok som inte ens jävlar hört talas om älgkött..


Fredrik frågar varför jag är sur. Ja, konstigt, jag har sagt det åt han 178 gånger sen igår, JAG ÄR UTTRÅKAD OCH LESS PÅ ATT VARA HÄR. Men det verkar inte gå hem. Han verkar tycka om att vara hemma och dega, inte jag

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0