Söndag

Jag är på så konstigt humör idag.
Har i princip bestämt mig för att Steven ska få flytta, men jag tvekar fortfarande.
Felix behöver en ny kompis, vill inte att han ska vara ensam, tror inte han trivs ensam heller för den delen.
Vi har suttit och kollat runt på blocket på olika små hundar till ett rimligt pris, men hittar ingen. Fredrik vill ha en speciell sorts hund, och jag vill ha en annan.
Vi måste ju kompromissa eftersom vi bor under samma tak.
Men det känns jobbigt. Usch. En stor äcklig klump i magen...

Ska nu gå till köket och äta en sen middag, köttfärssoppa. Fredrik lagade maten idag, eftersom jag är nere.

Sen har jag även tagit bort Lunarstorm nyss! Vuxenpoäng åt mig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fråga Sanna om hon vill ta steven, hon ville ju ha en till vovve.

2009-10-26 @ 09:56:35
Postat av: p o u l i n e

Heii! :D Haft en bra helg ??? :D :*

2009-10-26 @ 13:37:44
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: p o u l i n e

Heii! :D Haft en bra helg ??? :D :*

2009-10-26 @ 13:37:45
URL: http://poulines.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0