Onsdag

Hej hallå.

Blev inte att fara till skolan idag, hade så ont i kroppen av feber i natt så det blev inte många timmars sömn, så när klockan ringde 5.45 så bestämde jag mig för att stänga av alarmet och fortsätta sova, för jag skulle ändå inte orka med någon skola idag.

Vaknade vid 11.30 tiden när Fredrik kom hem för att äta lite. Blev att jag steg upp och åt med honom, varm oboy och 2 polarbrödsskivor, dock väldigt smaklöst även om jag inte är så himla snorig :S Konstigt.
Har hunnit sätta på en tvätt, som nu är klar. Ska tvätta som ett as idag, vill ha bort all skit i toaletten.

Funderar på om jag ska orka fortsätta plocka bort i hallen, så att Fredrik får fixa någon som får hålla på med el som kan komma hit och fixa elen i hallen. Kontaktuttag måste bytas, lite nya sladdar osv. Blir nog att Fredrik frågar sin fasters gubbe :) hehe.
Måste även slipa kedjan till motorsågen ;) haha. För här ska det jävlar sågas ner vägg! :D Vad fint det kommer bli med lite mer utrymme! Jag riktigt längtar tills hela huset är klart!

Nu ska jag gå och hänga tvätt, efter det ska jag gå ut och hämta lite isolering, kom precis på att jag lovat Fredrik om jag var feberfri att jag skulle täppa igen "hålen" som är runt huset.. Inga hål för att huset är trasigt, som vissa korkade kan tro.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0