Åååh

Det känns fan inte bra nu.
1500kr. Tänk så har jag blivit blåst? Tänk om pengarna hamnat hos fel person?
Fick då ett mejl igår om att 1kronan jag skickade igår hade kommit till den här personen, så idag skickade jag 1500kr. Men tänk om jag blivit blåst?!
Har kollat upp namn och telefonnummer på blocket. Men fan vad dum jag är! Det kan ju vara någon som bara använder den personens identitet! Herregud tänk om jag blivit av med pengarna!
Är så orolig just nu så jag fick till och med gå och spy en sväng.

Jag har en sån dålig känsla i kroppen. Jag måste ha blivit blåst. eller överdriver jag bara?! herrgud jag dör.

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN ♥

HEJ, är allting bra? =]

kram! ♥

2009-10-27 @ 11:35:31
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi okej :D nej inte mkt ^^



Händer i veckan sweetie ? :)

2009-10-27 @ 12:42:39
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0