Torsdag

Det har inte blivit någon uppdatering, har haft fullt upp sedan jag vaknade.
For någonstans, kommer inte ihåg vars, hämtade en GPS.
OkQ8 för att byta olja på 124:an, gick fort då vi var 4 st som hjälptes åt.
Banken för min del, hämta ut lite pengar, Kjell skulle också dit så.
Varit med på OK igen då dem skulle fixa tätningarna i spolarvätskebehållaren som hållt på och läka..
Varit på Coop och handlat mat åt Steven och lite mat så att Emilia klarar sig i några dagar, hon ska bo här hos oss medans vi är ute på Road trip ;)

Ikväll bär det av söderut! Yes så jag längtat!

Blev förbannad i morse, dem från Luleå som kollat på Steven, dem skulle ha han på fredag, men ångrade sig, sen skulle dem ha han nu på fredag, men ångrade sig igen, så jag skrev ett mejl och sa att det är färdigsvamlat och dem kan leta efter en annan hund.
Fick även ett mejl idag från någon i Haparanda. Tydligen ska jag ringa henne. Men har inga pengar på telefonen, och jag vägrar låta Steven flytta till Haparanda. No way, jag har erfarenhet av Happisbor. Visst, han kan få det bra där, men jag kollade upp adressen och det var en lägenhet, och Steven ska inte till någon lägenhet.
Nej nej. Jag kommer inte ringa. Inget illa menat, men lägenhet och Haparanda, aldrig.


Kommentarer
Postat av: MALINHE ~ FOTOBLOGGEN

HEJ! :D

svara gärna på dagens fråga i min blogg?:)

2009-11-06 @ 19:37:08
URL: http://malinhee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0