Söndag

Usch vad den här dagen går fort men ändå alldeles för sakta..

Imorgon så är det skola igen. När jag var på skolan i fredags så stod det kärnämnen på schemat, så det skulle inte förvåna mig om det är en massa lektioner jag inte behöver gå på, så att jag åker till skolan i onödan imorgon. Det är min vanliga tur de!

Funderar på vad jag ska hitta på.. Finns inte så mycket att göra. Vill hålla på med hallen men för tillfället så har det blivit ett stopp där.
Måste köpa nya elkablar. Elen måste dras om på nytt. Ja, jag vet inte riktigt vad man ska börja med där.

ska ta och läsa lite bloggar och se om jag hittar lite inspiration till att göra något..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0