slö dag

Jag har inte orkat göra något idag. Men snart ska jag ta tummen ur röven och börja diska istället.. Fattar inte hur det kan bli så mycket disk på två personer?! :O Och ändå så har jag den senaste tiden diskat en gång om dagen.. Jaja. Så kan det bli ibland!

annars så har jag och småkillarna myst i soffan. Felix har legat i min armhåla och Albin på min mage. Hur mysigt som helst! Sen så fick man småskratta lite när Felix började nosa mig i örat. Han låter lite speciellt eftersom han är så plattnosad, eller hur man nu ska säga, och "snorar", som denna ras gör :p hehe.

Nä, ska busa med Felix först innan jag börjar med disken, han kom precis och nyste mig i ansiktet, som han alltid gör när han är busig. haha.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja här var vaccinet slut, fanns bara kvar för de webbokade. Vi provade webboka i söndags, men då var det fullt. Och man kunde inte boka för nästa vecka, dåligt :<

2009-11-26 @ 16:27:50
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0