ska lägga mig snart

Men herregud. Jag kunde väl inte veta att jag var allergisk mot Steven?!
Allt började när Steven började fälla bort valp pälsen. Han har något jävla mjäll eller nå som jag inte tål. Inte fan vet jag.
Nu tänker jag inte diskutera det här nå mer. Ni får missuppfatta allt hur fan ni vill, men jag vet att jag reagerar på hans päls av någon anledning, thats it. Tro det eller ej. PUNKT!


Nå, det var gotti gott att vara hos Laila och Tage, fika och prinsesstårta! Vräkte i mig tills jag höll på att spy. huh huh.
När vi kom hem gick jag igenom en massa reklam. Såg även att jag fått hem tidningen Härliga Hund, så satt och läste ut den innan jag började läsa i körkortsboken.
Ännu en bra sak jag gjort!

Måste ju börja berömma mig själv, eftersom jag bara får en massa skit från annat håll. Någonstans ifrån måste jag ju få lite positiv kritik så att jag på något sätt kan få börja försöka må bättre!
Så: JÄTTE BRA SANDRA, DET VAR DUKTIGT AV DIG ATT SÄTTA DIG NER OCH LÄSA I KÖRKORTSBOKEN!
DET VAR ÄVEN JÄTTEBRA ATT DU ENVISADES I BACKEN HOS TAGE & LAILA, TROTTS KÄRRINGSTOPP M.M, FÖRSÖKTE MED START I BACKE OCH KLARADE DET FIN FINT PÅ 3:E FÖRSÖKET! *applåder*

Nu ska jag gå och lägga mig, uppstigning klockan 5 och göra ett nytt försök med att fara till skolan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0