Orkar inte bry mig mer.

Nu orkar jag inte bry mig mera, så enkelt är de.
Det verkar vara så förbannat svårt att höra av sig.
Kommer inte höra av mig nå mer heller, this is it. Är det svårt att skriva ett sms om man nu inte vill ringa och säga "hej, kan du hitta på något någon dag?".
Det är tydligen jävligt svårt, alltså kan ni inte vara mina vänner/kompisar whatever.

Om man nu inte har pengar på telefon har man väl ändå så pass mycket så man kan ringa en signal?
Tydligen inte.

Tur att jag har Johanna, hon hör bannemej av sig varje dag! Och kom till och med hit och var över helgen!
Johanna, du måste komma hit snart igen! :) Så fort som möjligt!

Sen finns det ju Kikki också som hör av sig :) Måste hitta på något med henne nu någon dag innan hon åker ner till Jönköping igen.. Om hon nu inte redan hunnit åka dit... :/
Nå, måste höra med henne imorgon..

Synd att J & K ska bo så långt bort! Skulle dem bott nära mig så skulla jag terrorisera dem i princip varje dag med ett jobbigt besök ;) Hehe.

Aja, nu ska jag gå och lägga mig, måste upp imorgon.
Johanna, jag fyller på telefonen innan jag lägger mig, så imorgon kan jag låta telefonen gå varm med sms igen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0