mhm.

Blev inte att köra med Janne. Han hade sagt fel dag åt mig så jag for dit i onödan. Väldigt roligt.

Funderar på att sätta på mig varmare kläder, sen sno Fredriks kängor och gå ut i skogen och försöka gräva fram nå mossa och se om jag kanske hittar nå kottar under snön.
Tror inte jag kommer hitta något, men man kan ju alltid önska.
Sen ska jag fixa lite granris också.

Har ju inte så mycket annat att göra så.
Städa, men det känns inte så lockande för tillfället. Mitt humör sjönk ner på noll alldeles precis.

Men som sagt, allt är mitt fel och kommer alltid att vara de. Det är alltid jag som gör en massa fel. Det är alltid jag som ska tänka på allt och se till så att allt ska fungera?
Jo då, eller så inte.

Nu ska jag ut innan det blir mörkt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0