VACCINATION :)

Idag har Steven äntligen blivit vaccinerad! Har ju inte haft tid när jag går skola, för man måste fara på drop in och det hinner man ju med när man slutar halv fyra varje dag och dropin är på tisdagar 15.30 - 16.00.. Jo tjena, man hinner ju hem med bussen och hämta Steven och sen tillbaka!
Och på torsdagar 9.30-10.00... Tjena! Hur fan ska jag då ta mig hem för att ta han till veterinären?
Ja, nå min underbara pojkvän slutade tidigare, körde till Kalix, hämtade mig från skolan och så åkte vi till Veterinären :) Det gick jätte bra! han pep inte eller nå när han fick sprutan, han var fullt upptagen med att vräka i sig en massa godis ;) haha.

Idag har man då varit på skolan. Mari hade inte körning som tur var för min del! Vi var på körplan och lärde oss ta av och lägga på banden på skotarna! :) Gick ganska bra ändå tycker jag !
Sen efter lunch hade vi typ en röjsågskurs, gick igenom lite om hur man ska göra när man ska röja i skogen på bästa sätt osv.. :)

Nu sitter jag och väntar på att engångsgrillen ska börja brinna och vill börja grilla min flintastek! nam nam nam!

aja, nu ska jag gå in på familjehund.se istället :) hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0