SÖNDAG.. suck

Då var det söndag igen, det innebär att de är skola imorgon.. Har typ bara pluggat sen jag vaknade! Måste skynda mig med att läsa ut lagen och viltet innan onsdag.. Hoppas verkligen på att jag kommer att klara jägarexamensprovet på onsdag!
Har i alla fall snart läst ut viltet... Det har tagit sin lilla tid .. Men man orkar ju inte läsa hur mycket som helst.. Sen är de bara tjocka viltet boken kvar.. hoh hoh..

Nu har jag i alla fall tagit mig en paus..

Igår var vi i Haparanda en sväng.. Var på IKEA och köpte lite tyg till en kökssoffa som vi fick igår.. Var hos mamma ett tag också.. Finns inte så mycket att berätta om de.


Idag får man se vad som händer och fötter, blir att plugga i alla fall.. usch.

aja, ska se tv en sväng, sen fortsätta plugga.. hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0