Söndag

Ja då var det söndag idag.. Vet inte vad man ska hitta på, för det är så dåligt väder där ute, så ut vill man ju inte gå!

Idag har jag sovit länge, vaknade vid ett.. Inte bra att jag vänder på dygnen när jag är ledig.. Kommer även vara ledig imorgon för att jag inte har något mer att ta igen på grönt..
Ja vad jag har gjort då de här ca 3 timmarna jag varit vaken då? Jo, jag har varit ute med hundarna, gett dem mat och renskrivit ett projektarbete som skulle varit inlämnat för några veckor sedan. Tror inte att det här projektet kommer att bli godkänt, det är så dåligt gjort, för lite information.. Är jag och Mari som gjort de, men det har inte funnits nog med intresse för att de ska kunna bli så bra som det kan bli.. Men Jag har lagt in några bilder och försökt skriva så bra som möjligt för att göra det fint.. Får hoppas på att det blir godkänt..
Ska senare idag ta och skriva ut de.. Orkar inte börja sätta igång Fredriks dator nu i alla fall..

Ja nu ska jag ta och läsa några bloggar, när jag läst dem ska jag plocka i köket, ser fortfarande ut som en svinstia. Har nyss städat köksbänken och nu är den full med grejer igen.. Vi som höll huset så städat och fint när vi just flyttat in i huset. De är verkligen för litet för oss..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0