Snart så....

På typ 40 minuter måste jag börja gå till bussen .. :) Det är någon km dit, så man måste börja gå i god tid .. Nog för att bussen går förbi vårat hus, men vill inte riskera att bussen bara kör förbi mig när jag står där vid vägen .. :p haha.


Har nu duschat, sminkat mig, ätit frukost osv. . :) Måste nu bara sätta på mig ett par byxor så är jag helt klar!

Ska bli roligt att få umgås med tjejerna.. :p Det var ju som läänge sedan.. Lika old times ;) haha.

Aja, nu ska jag se om det går att få liv i Fredrik , han ligger och snarkar för fullt.. och så måste jag börja sätta grejer i handväskan som jag behöver ha med mig... Ojoj.. nu börjar det kännas stressigt .. :/

Nå men, nu ska jag börja fixa allt! hejs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0