SMART SANDRA... SMART!!!

Hallo!

Idag är det fredag, och det lär inte hända så mycket för min del.. Har nyss kommit hem från Kalix, har varit på skolan och gjort elsäkerhetsprovet.. Gick väl ganska bra! försökte mig till och med på räkneuppgiften ;p Men det gick inge vidare, men jag försökte ju i alla fall! :)

Sen kom Fredrik och Kjell och hämtade mig.. Skyndade mig ut för att dem skulle slippa vänta på mig.. Men sen när jag skulle öppna dörren, vad hade hänt då? Jo, jag hade glömt mina nycklar på skolan.. Smart Sandra.. Smart! Så då fick jag ringa till Fredrik och be han komma med sin nyckel.. Kul, då blev de så att dem fick vänta med att åka och fortsätta med traktorn.. Fan vad dum man är ibland!!!

Aja, ska tvätta bort allt och diska lite som ett förlåt till Fredrik kommer hem :)
Som han sa när han kom med nyckeln: "du kan ju städa och göra fint tills jag kommer hem" *skratt*
Ja, han är för gullig.

Nå, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, sen se på tv och vänta på att maskinen ska bli klar så jag får sätta på en ny :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0