satans..

Vet inte alls hur jag ska göra med körkortet.. Det är så jävla dyrt.. Måste nästan skaffa någon som jag kan övningsköra med, annars går det ju inte.. Vet att jag behöver minst 20 körlektioner, för jag är så jävla dålig, och bara det kommer gå på 10.000 kr.. Det känns inte så lockande.. Sen kommer det ju till andra kostnader.. Nej, jag vet inte alls hur jag ska göra..
Nattsömnen kommer i alla fall vara dålig, för har så mycket att tänka på nu. Vet inte hur jag ska göra i sommar om jag inte har något körkort. Vet i alla fall att jag kommer att hänga mig eller något om jag ska behöva sitta ensam här hemma varenda jävla helg.
Skaffar mig snart en lägenhet eller något inne i Kalix, för jag står inte ut nå mer.. Jag vill kunna roa mig på helgerna, men dem där jävla bussarna sätter ju stopp för de. FUCK YOU!!!

Bara en massa aggressiva inlägg nu, Men jag är jävligt arg nu. Allt går bara åt helvete hela tiden.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0