SATANS KATT...



Nä men åh titta så söt han är! Skenet kan bedra... Idag så upptäckte jag att han har bitit av strömkabeln till våran tvättmaskin! Tur för han att strömmen inte varit på.. Och jag som har tvättat! Tänk så har kabeln varit trasig länge? Hojja..

Så nu är han jävligt billig! Vet att jag skrev så om Steven för någon dag sedan.. Men Steven har blivit som en helt annan hund sen jag börjat träna med han mer..
Men nu är Tage billig, ni får ta han helt gratis! Det är nästan så att jag betalar för att ha bort honom!

Om ni vill ha honom, maila mig : [email protected]

Annars så är han mysig osv.. Men han och hundarna går inte heller ihop. Hundarna jagar bara honom av någon anledning..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0