PLUGG, PLUGG.. ännu mer plugg..

Jag har inte gjort annat än att plugga idag.. Fyfan vad jävla less jag är nu.. Kommer då inte att klara evolutionsprovet imorgon, de är ju ett som är säkert!

Har varit i Kalix en sväng, handlade lite mat åt Felix och en yoghurt, vi har brist på fantasi när de gäller mat. Man har ju inte så stor lust att äta när det börjar bli varmt ute..
Idag blev det i alla fall köttfärssoppa. Och imorgon ska jag försöka orka göra korvstroganoff, får de hur de blir med den saken. Brukar ju vara så förbannat trött när jag kommer från skolan..

Ja, måste i alla fall tillbaka till Fritz olsson med Fredriks ring, av någon anledning så får han inte på sig den nå mer :D haha. Han har typ jäst av värmen eller något :p Får väl försöka få han till Kalix när jag slutat skolan, för jag måste ändå vänta på bussen till halv 4 och då kan han lika gärna komma till Kalix en sväng när vi ändå måste mäta hans finger ;p

Ja voi voi.. Ska nu kolla igenom lite bloggar, sen så ska jag ta och fortsätta läsa till jägarexamen.. Hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0