ONSDAG

Halloj!

Jag sitter här och "njuter" av min lediga dag.. Har sovit ganska länge idag, de behövdes, men är fortfarande trött.. :/ Har gett hundarna mat och varit ute med dem, och även diskat.. Allt är ännu inte diskat, men jag måste vänta på mer varmvatten innan jag kan fortsätta..

Den lilla kattungen, började stödmata han igår.. Men märkte att det mest troligt är fel på honom, har jämfort hans mun med dem andras osv, det ser inte likadant ut, så vi funderar på att låta honom somna in istället för att lida, han kan inte dia heller pga hans "missbildning"... Typ gomspalt eller nå liknande..
Tråkigt, men vad fan ska man göra? Vill inte låta han lida..

Får se vad som händer idag.. Jag vill ha sol!
Ska antingen vara ute och leka av hundarna, eller gå ut och gå med dem.. Vet inte riktigt än, för jag känner mig lite smått febrig..

aja, nu ska jag läsa lite bloggar, sen så ska jag väl fortsätta städa här... hojja..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0