Onsdag

Hejsan. Dåligt väder idag, inge vidare roligt...

Vaknade för nå tag sen, kanske en timme sen? eller nå liknanade i alla fall.. Var inte meningen att jag skulle sova så här länge, får se hur det kommer gå att sova i natt.. Har ju skola imorgon..

Idag kommer det då inte hända så mycket. Finns nästan ingenting att städa, vi tog ett ryck igår och nu är det ganska så fint här!
Blir väl att lägga in det jag skrivit i projekt och företagande på usb:n så att jag kan skriva ut de på Fredriks dator. Har inte installerat skrivaren på min dator, kanske är dags nu?
Sen får man se, ser det ut som att det inte ska börja regna så tar jag och Felix en promenad.. Det kan vi båda behöva!

Och till middag idag blir det nog lasagne! Fredrik har varit sååå sugen på det nu hur länge som helst..

Mari får nog komma hem idag från Sunderbyn, ska nu ta och sms:a till henne och höra.. Måste även höra med Ida hur det går med Steven..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, jo jag känner också till det.. :b

Men vissa killar ser så jäkla snälla ut och allt..:D



Kvinnan igår berättade att utlänningarna var helt chockade i början av hösten när de kom hit, att vi tjejer gick runt med korta byxor och kjolar och linne typ.. :D Haha ;> Det förklarar varför de glodde på oss så mycket i höstas ;b

2009-05-27 @ 14:01:16
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

Allt bra med dig? :D

2009-05-27 @ 14:46:27
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

svar; okeej vad bra :D Bara bra, fast lite trött och hungrig ^^

2009-05-27 @ 15:29:15
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0