Natti

jag har nu suttit och kollat lite fakta på internet om djurplågeri osv.. Behövde lite mer kunskap nu inom de eftersom jag och några till misstänker att en vanvårdar sina hästar.. Vet i alla fall att en grej som denne gör absolut INTE är ok. Och stallet ska visst inte vara så bra enligt dem andra. så sitter nu och funderar på om jag ska ringa och anmäla detta, får se. Vet inte om jag orkar dra mig in i något, men samtidigt tycker jag så förbannat synd om hästarna!

Har även suttit och kollat på en massa tatueringar, vet nu vad min nästa tatuering ska bli ;) haha! Men det håller jag än så länge för mig själv. Ni får allt vänta tills jag har beställt tid hos någon tatuerare och gjort den ;) Är bara Fredrik som vet precis hur jag ska göra den, och vars den ska sitta ;D

Nej, nu ska jag gå och sova. Ska inte börja vända dygnen nu bara för att jag är ledig så många dagar.. joooobbigt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0