Mentalt trött...

Hejsan!

Idag blev det att sova lite längre.. Fredrik var hemma kring 05.40 från jobbet, och då började hans pappa ringa, ja roligt de då, då vaknade jag och hade svårt att somna om, så jag gav hundarna mat och lät dem gå ut.. Sen när jag väl håller på och somnar om, då ringer Kjell igen.. Ja då var det Hallå pigghet! Men somnade till slut om..

Ja, sen vi vaknat så har jag inte gjort så mycket, låtit hundarna gå ut, och satt på en tvätt.. Ska börja hänga upp tvätten nu och lägga på en till..

Är så förbannat trött mentalt. Steven tar verkligen alla krafter.. Har fått en massa bra råd och stöd från de underbara medlemmarna på familjehund.se , så någonstans ska jag försöka hitta krafter ifrån och ta tag i saker och få Steven till att se mig som en ledare..
Och på tal om Steven, idag blir han 4 månader! och om två dagar blir Felix 6 månader. Fyfan vad tiden går fort alltså!

                

Han är ju såå söt på utsidan. Okey, även på insidan ibland, men för det mesta är han en riktigt jobbig hund!

Aja, nu blir det att fixa med tvätten, sen ska jag tvinga med Fredrik på en långpromenad med vovvarna :)
Är ju så soligt och fint ute!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Steven är ju så söt! =)

2009-05-18 @ 13:21:39
URL: http://jiiv.blogg.se/
Postat av: Johanna

Steven är ju så söt! =)

2009-05-18 @ 13:21:53
URL: http://jiiv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0