Magsjuk?

Vaknade 06.15, började platta håret för det såg ut som fan efter att jag sovit med blött hår.. Ja då börjar jag må dåligt mitt i allt..
Klarade knappt av att sminka mig, för blev alldeles yr osv av illamåendet.. Till slut bestämde jag mig för att stanna hemma, tur det, för Fredrik hann inte mer än ut genom dörren och hoppa in i bilen så började jag spy.. usch usch.!

Har nu legat och sovit i flera timmar, mår fortfarande jätte illa.. usch..
Pratar med Fredrik på telefon, han är nu i Kalix efter sitt Luleåbesök... *morr..*
Han är nu på ICA och handlar åt mig lite.. Typ banan (som jag är allergisk mot, men blev så sugen på), mat åt Felix, kräm, blåbärs- och fruktsoppa, ägg, mjölk.. Sen vet jag inte om de är nå mer.. hmm.. Nej, vi snålar, det blir inge mer.. !

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar. Sen ska jag lägga mig och vila igen..

Kommentarer
Postat av: Mia

Yesbox ;b Funderar om jag ska se balen i Hpda på lördag :)

2009-05-28 @ 15:17:14
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0