Magnus spamm..

Jag blev lite spammad på msn när jag var borta :p men sånt är roligt! Magnus är lite rolig ;) mohaha. Klämmig, de måste vara för att han bor i Etuna!

Detta skrev han:

Magnus | säger:Shoo bree!

Tänkte bara att jag skulle spamma dig lite nu när du är borta.

Typ ha en konversation med mig själv.

Så jävla coolt!

Woho!!!

....

Aja, nu vart det tråkigt.

Peace bree!




Aja, har varit i Granån och ätit lite.. Vi orkade inte börja med någon mat här hemma.. Ja jag vet, vi är lata. Men jag har inte gjort nå annat än att gråta idag .. :/ Nästan. eller nå..

Ska nu kolla igenom lite bloggar än en gång, sen blir det väl att stänga igen datorn och sova. Måste vända tillbaka dygnet nu.. Imorgon är de i och för sig ingen skola, men ändå..


Just ja, bara så ni vet så går det magsjuka här i Kalix! säkert här runt i kring också! Typ Haparanda å de.


Kommentarer
Postat av: Magnus

:O :O :O



Är jag blogg kändis nu? :o

2009-05-26 @ 23:26:13
Postat av: Mia

Ja usch för dem.. ;o Dessa killar är verkligen hur fina som helst, de vill lära sig språket och få kontakt med oss osv.. Det värsta är att de varit med om så hemska saker, någon hade varit med när kompisen blev ihjälskjuten och så.. Usch ;< Fattar inte att de vill skicka tillbaka dem till det landet ;O

2009-05-27 @ 09:05:45
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0