Lördag

Hejsan !

Idag är det inte så himla bra väder ute.. Eller de var bra så länge solen var framme.. Vill ha en massa sol och inga moln på himlen, så att jag lyckas bli brun någon gång! Ska börja sola här på gården.. Har ju aldrig lyckats bli brun, men nu jävlar har jag bestämt mig för att jag ska bli de! Insåg idag när jag satt på trappan där ute att jag är vitare än den lilla snöhögen som ligger kvar på våran gård.. Kul, eller så inte...

Inatt när jag var med Fredrik när han jobbade, så fick jag köra i typ en timme! Gick väl ganska bra.. :P okey, gasade väl lite för mycket, men annars var de bra.. :p Traktorn ska bara gå 2,3-3 km/h .. Men jag körde över 3 ibland :p haha.
Felix kom även med, han var en riktig lirare! ;p hahaha. Orkar inte lägga upp en häftig bild på han från igår, får göra det imorgon när jag är piggare.. :)



(Vet inte allt som skulle ha stått här, men det var en del.. Åskan kom och så hade jag ingen ström i datorn, så fick klappa igen den.. Mitt i bloggandet.. suck)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0