LÖRDAG

Hallå!

Idag har det inte blivit något bloggande för min del, jag har gjort så mycket annat.. :)

Somnade inte förrän vid halv 6 typ.. Jobbig värre, men jag var tvungen att kolla upp lite saker, kunde inte hejda mig själv..
Mari ringde vid 10 och sa att farmor var påväg hit.. Så det blev att stressa och fixa sig färdig.
Vi åkte till Sangis marknaden :) Jag hade med mig Felix och Mari hade med sig Dolly :) Felix skötte sig väldigt fint måste jag säga! *stolt*
Fick ett par fina jeans och lite hundleksaker av min fammo :) Tack! Du är bäst! :) Lägger upp bilder på de senare, kanske imorgon, är så trött nu så jag orkar inte börja mixtra med de där nu.
Efter marknaden åkte vi snabbt hit och gav hundarna vatten, sen åkte vi till Granåns handelsträdgård och kollade på blommor osv :) Mari skulle kolla på någon damm å så :)
När vi var där så såg jag helt plötsligt Teddy (Felix bror), och då upptäckte jag Emilia :) Hon kom dit för att köpa lite glass .. :) Så jag stannade där på handelsträdgården när Mari och fammo åkte, och sen gick jag hem till Granån med Emilia :) Felix och Teddy tyckte de var kul att få promenera tillsammans! :)
Väl hemma hos dem så delade Emilia ut lite glass :) Just då kom Fredrik , tur för han, för då fick han halva min! :)
Satt och kollade på när alla hundarna lekta på gården :) Fredrik hade med sig Steven såklart när han kom :) Han och Palle har börjat bli riktigt bra kompisar nu!
Solade en massa också, så nu är jag alldeles varm i ansiktet.. Som synd är så kan jag ju inte bli brun. Måste komma på något sätt att lyckas bli brun, blir inte de hur mycket jag än solar!

Aja, efter Granån åkte Fredrik och jag till Kalix och handlade lite, och när vi kom hem så grillade han! :) mums!
Och efter maten låg vi och myste i sängen :)

Nu är han påväg och ska jobba, mest troligt. :) Gör ingenting för mig nu, för nu är jag så trött och vill bara sova :) hehe.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar , sen ska jag ge hundarna mat och låta dem gå ut en sväng, efter de ska jag nog sova! vi får se :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0