Kväll..

För någon timme sedan fick jag reda på att jag ska med på Fredriks farmors begravning.. Hon dog för några dagar sedan.. Känns tråkigt , för jag har inte hunnit träffa henne .. :(
Känns även konstigt att jag ska med på begravningen när jag inte träffat henne, känns som att jag inte har något där att göra.. Men får komma med som Fredriks stöd, de kanske han behöver? Tror de. Han har alltid pratat så bra om sin farmor..

Mamma berättade även på Marias 40-års kalas att min gammelmormor har börjat bli dålig.. Så då blir det nog en begravning till.. usch, begravningar är det värsta jag vet ...

Vet inte vad jag ska ha på mig? Vad har man på sig på en begravning? Har inte varit på någon på flera år nu, så jag vet inte...


aja, sitter nu och pratar med Fredrik på telefon, pratar om hur vi ska fixa upp min bil. Snart ska vi tona den lite, men inte mörkt, ska ta en ljusare, de ser finare ut .. :) Sen ska vi köpa nya framskärmar, trösklar osv. Sånt som brukar bli lite rostigt på en merca :p Men min är inte så farligt rostig, men lika bra att byta innan den rostar sönder.. Sen en ny bagage lucka, och eventuellt någon ny dörr om det behövs..
Ja och så klart så ska den ju lackas också.. ! Samma färg så klart, almadinröd är så fint på min bil!

Nå men, ska nu prata klart med Fredrik, sen ska jag sova.

Börjar 11.50 imorgon, tror jag.. Fredrik ska köra mig till skolan, men får åka lite tidigare så att jag hinner på apoteket och köpa ögondroppar och öronrengöring åt Steven.. Han har ögon- och öroninflammation.. stackarn..

aja. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mia

HIhi han fick de för 7 000 kronor ;) Men nypris är 30 000 ;>

2009-05-19 @ 07:09:38
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0