KORVSTROGANOFF

Japp, idag blir det korvstroganoff till middag! Har aldrig gjort det tidigare, men någon gång måste ju vara den första! :) Luktar väl sådär i alla fall.. Är egentligen inte någon som tycker om just den här maträtten, men Fredrik ville ha de, så jag får offra mig .. :)

Ja, och så klart så är han inte hemma än.. Är så varje gång vi ska äta något som jag har fått kämpa med .. :p haha. Nåja, får hoppas för hans skull att maten inte hinner bli kall. Jag ska sätta mig och äta nu när jag skrivit klart här och kollat några bloggar :)

Aja..

Har ni haft en bra måndag?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den var god :) Dum som jag var så åt jag förmycket och jag som inte tål grädde typ, så hur ont i magen som helst osv.. Inge vidare alls, haft en bra helg ? =)

2009-05-04 @ 18:56:59
URL: http://jiiv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0