Kliar, ont.. AJ!

Det kliar på bröstet, så förbannat mycket! Satan att jag skulle gå och bränna mig! Och det hetter lite i ansiktet.. hoh hoh..
Har även fått så jävla ont i vänster ben, tror jag håller på att dö. Det gör förbannat ont ska jag tala om! Från tårna upp till skinkan! Säkert nå allvarligt fel så att jag måste kapa av benet..

Aja. Har varit i Granån och ätit middag och så har jag varit i Kalix och hälsat på. Var hos Nadja, och Sofia var med också .. :) Var kul att vara med sejjorna.. :)
Hämtade även ut mitt shampoo som jag beställt, och när jag skulle lukta på balsamet så klantade jag mig så klart och hade balsam i handen och på tröjan osv.. Heter man Sandra så måste man klanta sig när man ska lukta på shampoo, så enkelt är de..

Nåja, nu ska jag läsa lite bloggar, sen så ska jag ta och lägga mig och sova. Hoppas att verken i benet försvinner, annars kommer det inte bli nå sova för min del.. Ligger nästan alltid på vänster sida..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0