"Jag måste börja med att tacka..."

"dig för att du har deltagit i en undersökning vi har haft! Jag är sååå glad över att du var med och svarade på våra frågor. Eftersom du kom med så raka och ärliga svar, så ska du få presenter utav oss!
Du ska få en månads kur av (kommer inte ihåg vad de hette, men något bantningsmedel, som tydligen ska fungera) och en hudlotion som vi skickar hem till dig!
Du kan tacka nej om du vill, men jag tänkte först höra om du är intresserad av vad de är för presenter? Ja okej, vi har då ett bantningsmedel som är perfekt nu om du vill förlora några extra kilon inför sommaren! Jag vet att det här funkar, för senast igår pratade jag med min mamma om de, och det har funkat för henne!
Hudlotionen är en bra kräm, jag tycker om den.. "

bla bla bla. Hon pratade på en massa, värre trevlig kvinna!

så nu är jag glad! Har suttit nu i några dagar och funderat på om man skulle testa några såna där bantningsmirakelkurer! :p haha. Har försökt träna osv, men det som blir smalare är benen, armarna och dubbelhakan försvinner, men magen är lika pösig som vanligt.

Skulle dessutom få ett måttband och nå mer.. hmm... Kommer inte ihåg vad de var :p haha.

Aja. Idag har det inte hänt mycket. Steven väckte mig 03.15, sen kunde jag inte somna om. Han härjade som fan och höll på. Så det blev ingen skola för min del.. Inte bra.. Så nu ska ni veta att jag är sur på den där hunden.. Ja man ska inte skylla på hunden, men nu gör jag det! Felix ligger och sover på natten som en normal hund, men Steven ska fanemej börja leva om (ALLTID!) när man inte kan somna och när man vet att man kommer att sova dåligt..
Det är han de är fel på idag, inte mig! så de så...
Dessutom så har han även tuggat sönder ett par skor, som jag haft på köksbordet (!) . Och rivit ner tvätt från torkställningen, och de rummet brukar han aldrig annars vara i ..

På tal om tvätt, jag måste tvätta kläder, Fredrik har inga rena t-shirts..

aja, nu ska jag ta och klä på mig och gå ut med hundarna.. Sen ska jag börja tvätta kläder och shit.. hejs


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0