huvva..

Hejsan. Har alla en bra morgon? inte jag, vaknade gråtandes och sen kunde jag inte sluta gråta på en timme.. Nu har det äntligen lugnat ner sig.. Usch, jag hatar när sånt här händer.. Är något år sedan de hände sist..
Mycket bättre de gånger jag har vaknat skrattande..
Drömde en massa konstiga saker. Bland annat att Fredrik lämnade mig.. Fattar inte varför jag ska drömma en massa skit om honom. Jag litar på han, och han säger jätte ofta att han trivs med mig och aldrig kommer lämna mig, att om de tar slut så är det jag som lämnar honom.. Sen andra drömmen var en sak som hände hos mamma.. Vill inte riktigt gå in på de här i bloggen.. Men det var inga trevliga saker.. Det var typ en repris på vad som hänt hos mamma, fast jag var lika gammal som jag är idag..

Sitter nu här och snorar.. haha. Försöker tänka på annat..

Tänkte nu ta och läsa lite bloggar osv.. Föresten, får se hur de blir med att gå handledarkursen med Eva, den är den 2:a juni, kanske inte finns plats eller att de är för sent att anmäla sig.. Hoppas inte ..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0