Geting mördaren Fredrik!

Hejsan!

Jag har precis vaknat. Eller det är en timme sedan, men det är nyss i mitt huvud.
Denna natt sov jag lite bättre. Av någon anledning drömde jag att vi köpte tillbaka Kurt?! Aja, så kan de gå :p haha.

Idag händer det inte så mycket. Ska snart ta och äta en macka och efter det ska vi åka till Granån och sitta där.. Mys.

Fredrik har nu hållt på i en halvtimma och steppa omkring i köket i jakt efter 2 getingar som har letat sig in.. Han fick lite panik ibland. "Fan man vet ju inte om dem anfaller ju!" Sa han :p
Ja efter att ha försökt döda dem med något, jag vet inte vad, och efter att ha sagt typ femtioelva gånger att vi måste skaffa en flugsmälla, så gjorde han en egen av en tidning :p
Då lät det *smack* två gånger och så började han prata med Felix..
"Det här är farliga saker Felix.. Dem kan bli riktigt farliga.... De här farliga sakerna ska du akta dig för gossen!"

Haha. Ja nog får man skratta åt han alltid!

Nå men, nu ska jag äta en macka så att han slipper tjata på att jag är så slö! :p

ha en fin dag! Det ska jag, solen lyser fint !

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0