DUMMA JAG.

Jag ska upp till skolan imorgon och jag har ännu inte gått och lagt mig! Dumma, dumma, DUMMA JAG!!

Nu kommer jag aldrig att orka upp imorgon.. Och dessutom så kommer det bli en hel jävla dag med virkeslära.. fyfan vad less! Kommer att somna på lektionen.. Dessutom så kommer Mari inte att vara där, tror hon har körning imorgon.. Så då blir det att sitta hungrig i skolan hela dagen! För jag kan inte sitta i matsalen helt ensam och äta!

Aja, nu ska jag ta och dra av mig kläderna och lägga mig i sängen.. Eller nej, först ska jag gå och tvätta ansiktet..

Natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Då blir det precis samma som jag ^^ Jag äter aldrig på skolan nu för tiden! Inte ids jag sitta själv inte! Hojja, man måste vara en fjortis för att passa in ;) haha;>

2009-05-05 @ 14:59:41
URL: http://jiiv.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0